27.10.10

Magdalenes d'ametlla



Una companya de feina em va dir que havia comprat en una fleca unes magdalenes amb farina d'ametlla molt bones però que valien un euro la 'peça', i em va preguntar si seria possible fer-les a casa, i jo, que no se'm resisteig quasi res, vaig voler fer la prova!

Vaig utilitzar aquesta recepta que vaig fer fa un temps amb farina 100% integral, però hi vaig posar 50% de farina integral i 50% de farina d'ametlla, i aquest va ser el resultat. Molt i molt bones, encara que no vaig aconseguir el barret, suposo que pel pes de la farina d'ametlla.

15 comentaris:

  1. Doncs bona fila si que en fan.

    Muas!

    ResponElimina
  2. Ostres! aquestes sí que no se m'escaparan. M'ho apunto les provaré de fer ara que tinc farina d'ametlla.

    ResponElimina
  3. Pues habrá que probar, porque normalmente cuando se pone almendra molida todo queda más jugosito... yo con los capirotes no puedo, no me sale ni uno, así que hago cupcakes jajajaja...
    besitos

    ResponElimina
  4. Quina bona idea!! T'han quedat precioses!!

    ResponElimina
  5. Quina pinta mes bona,les faré a veure que tal em queden.
    molt petons

    ResponElimina
  6. Hola Gemma,
    amb barret o sense ja està demostrat que les magdalenes no se't resisteixen. Jo també tinc farina d'ametlla per casa, i aquesta pot ser una bona idea per donar-li sortida!
    Fins aviat!

    ResponElimina
  7. Són guapíssimes i amb farina d'ametlla han de ser exquisides, les provaré!

    ResponElimina
  8. Un Euro la peça, mare de déu senyor!! quina barbaritat!!
    En fi, sort que com bé dius, no se't resisteix res!!

    ResponElimina
  9. Realment les variacions madalenaires són quasi infinites. Amb ametlla no les he tastat (crec).

    Està molt bé això de que t'atreveixis amb tot, un esperit magnìfic!! :)

    ResponElimina
  10. Ai! Ara que es l'hora de desdejunar-se... me'n menjaria un parell d'aqueixes magdalenes!
    Quina pintaaaa!

    ResponElimina
  11. Te han quedado muy bonitas Gemma, nunca he probado la harina de almendra pero para esta receta va que ni pintada ejej. besitos....

    ResponElimina
  12. Quina pinta més bona!, ja tens raó que no se't resisteix res.
    Una abraçada

    ResponElimina
  13. Gemma; De bensegur que aquestes magdalenes d'ametlla, fetes a casa 1€ no tant costat, però no gaire més, segur que sí¡¡
    Les magdalenes sempre les associo a la tarda, amb un bon café, o simplement soles.
    Bona recepta Gemma¡¡
    Que vagi de gust Gemma¡¡

    ResponElimina
  14. Una magdalenes així d’ametlla han de quedar delicioses.
    Petons

    ResponElimina
  15. Anònim29.10.10

    M'afalaga veure tants missatges. Això si que fan venir més ganes de cuinar! ;-)Moltes gràcies a tots i bon cap de setmana llaaaaaaaaaaaaaaaaarg!!!!!!

    ResponElimina

Entreu, tasteu! i tant si us agrada com si no aquí podeu deixar-nos els vostres comentaris!