8.9.10

Amanida variada d'arròs


INGREDIENTS
¼ kg. d’arròs
100 grs. de pernil dolç
50 gr. de panses de Corint
100 gr. de blat de moro
2 cullerades de farina
150 grs. de pèsols
50 grs. de pinyons
2 ous
Julivert

PREPARACIÓ
Bulliu els pèsols amb aigua i sal i reserveu-los.
Poseu aigua i sal a bullir i un cop arrenqui el bull tireu-hi l’arròs i deixeu-lo bullir dotze minuts. Un cop cuit escorreu-lo i poseu-lo en una plata per anar al forn amb uns trossets de mantega per sobre. Poseu-lo a secar sota el gratinador uns deu minuts, tot remenant-lo de tant en tant.
Poseu els pinyons i les panses en remull, per separat.
Bateu el ous i afegiu-hi el julivert picat i la farina. Mescleu-ho i feu-ne dues truites tipus “crepe”. Al treure-les del foc emboliqueu-les en forma de braç.
Escorreu els pinyons i fregiu-los amb un xic d’oli. Recordeu posar-ho a la paella tot en fred, perquè sinó al posar en contacte els pinyons molls amb l’oli calent aquest començaria a espetegar i ens podríem cremar. Un cop daurats aboqueu-los damunt l’arròs junt amb l’oli de fregir. Talleu el pernil dolç a trossos petits, el braç de truita a rodelles i afegiu-lo a l’arròs juntament amb les panses escurregudes i el blat de moro. Mescleu-ho tot bé i serviu-ho fred.

4 comentaris:

  1. Les amanides m'encanten, i aquesta que proposes amb aquesta combinació d'ingredients ha de ser boníssima!

    ResponElimina
  2. I la foto? M'ha agradat, jo sempre acabo fent les amanides d'arròs iguals, així tinc una variant.

    ResponElimina
  3. Em meravella veure quantes coses es poden fer amb ingredients que tenim tans sols per uns usos bàsics.
    Aquest flam amb ratafia es veu deliciós, no dubtaré en provar-lo , m´alegra haber passat per la teva cuian.
    salutacions

    ResponElimina
  4. Anònim13.9.10

    Cristina, no vaig fer foto! Masses coses a l'hora!!! Jejeje, però com que la repetiré no dubtis que llavors si la penjaré. Petons.
    Gràcies Mai per passar per la meva cuina. Jo també faré un cop d'ull pel teu blog. Petons.
    Gràcies a tots pels comentaris. Aquest blog segueix viu;-)

    ResponElimina

Entreu, tasteu! i tant si us agrada com si no aquí podeu deixar-nos els vostres comentaris!