27.4.10

Braç de pasta de full farcit de crema


El diumenge era el sant d’en Marc, i com que aquests nens no se’n volen perdre ni una, i ben fet que fan, em van demanar que fes alguna cosa de postres per celebrar-ho, i així els avis també estarien contents.

Fa pocs dies en una de les meves visites diàries a La Cuina de l’Estany de la Judith hi vaig trobar un Bisbalenc amb una pinta excel·lent (m’agraden molt tot tipus de postres que portin cabell d’àngel), i com que hi deia que era fàcil i ràpid de fer, no disposàvem de massa temps, em vaig decidir per aquesta recepta, encara que el vam farcir de crema perquè a en Marc i en Guillem no els hi agrada el cabell d’àngel.

Doncs tal i com va explicar la Judith, estirarem una base de pasta de full i la punxarem per la part on hem de posar-hi el farcit. Tot seguit hi posarem la crema pastissera per sobre, que ja tindrem feta prèviament i un xic freda, i ho tancarem amb les mans una mica humides. Ho pintarem amb ou batut, hi escamparem per sobre pinyons i sucre, a gust del consumidor, i cap al forn a coure uns 30 minuts.

15 comentaris:

  1. Quina bona manera de celebrar un sant, el bisbalenc és una passada i t'ha quedat de fàbula.

    ResponElimina
  2. Nina, com continues amb aquest ritme em pegarà alguna cosa... Quina delícia de postres!

    Amb aqueixos pinyonets... Té una pinta exceŀlent!

    Una besada!

    ResponElimina
  3. Anònim27.4.10

    Si, va quedar tant bo que no hi va haver temps de fer fotografia del tall. Va volar! Gràcies Txell i Kike.

    Xavier, doncs sort que no ho tastes perquè sinó llavors ja no et recuperés mai més. Ah! m'agrada l'expressió de Nina, que dolçççççç!
    ;-)

    Moltes gràcies a tot i a reveure. Petons!

    ResponElimina
  4. Sí yo también vi la receta de Judith y me gustó, así que ahora también me gusta mucho la tuya y ya tengo que hacer las dos ajajaj, porque me gusta cómo os ha quedado, con distintos rellenos....Tomo nota pq se ve deliciosa. Besitos y feliz día cariñet...

    ResponElimina
  5. Anònim27.4.10

    María Jesús, es no que sabes lo fácil que es, facilísima, y da un resultado en la mesa...!!!
    Besos guapísima! No vamos visitando.

    ResponElimina
  6. Quina meravella de braç, t'ha quedat excel.lent i segur no en va quedar ni un bocí...oi?A REVEURE!

    ResponElimina
  7. UNa rceeta sencilla y muy,muy rica yo también la hice,de las preferidas de mi marido.

    Un saludo

    ResponElimina
  8. Tan fàcil i tan bo! La pasta de full sempre és una aposta segura, oi?

    ResponElimina
  9. Un pastis deliciós, tan amb crema, com amb cabell d`àngel, aquest farcits son els meus.
    Petons

    ResponElimina
  10. Aquest braç de crema convida a tastar-lo!. Segur que va ser un encert per a la celebració del Sant del Marc.

    ResponElimina
  11. Gemma, és un espectacle visual aquest bisbalenc. Jo a casa tampoc puc fer postres de cabell d'àngel perque no agrada (només m'agrada a mí).

    Felicitats!

    ResponElimina
  12. Que bo que t'ha quedat! A mi tant m'agrada amb cabell d'àngel com amb crema. Provarem les dues variants!

    ResponElimina
  13. Que bé que et va quedar! En Marc devia quedar ben content, no? I saps què? Jo igual que ell, prefereixo la teva versió amb crema!!!! :)
    Petons!

    ResponElimina
  14. me da que esta es de las recetas que empiezas a comer y no puedes parar

    un abrazo

    ResponElimina
  15. Mmmmm, me'n menjaria un tall ara mateix.Una recepta ben fàcil ì amb un resultat excel·lent! Petons

    ResponElimina

Entreu, tasteu! i tant si us agrada com si no aquí podeu deixar-nos els vostres comentaris!